2010. január 28., csütörtök

Nem sütök!

Úgy döntöttem, hogy ma nem sütök!
Ennek érdekében követtem el tegnap ...


ezt:
és ezt
Gondoltam ez a több mint másfél kg liszt feldolgozása kielégíti családom mérhetetlen étvágyát.
Rosszul gondoltam!
Ennek oka az alább látható készítmény:
Ez a lekvár nagyon finom lett!
Drágáim eltüntetnek egy egész üveggel pár perc alatt,
persze nem magában eszik
Néhány üveggel elajándékoztam karácsonykor,
reméltem nem vallok vele szégyent!
Akinek nem ízlett szívesen becserélem másra:)))

Sejteni lehet, hogy ma sem varrtam?
Dél tájt, a hóseprés után már tudtam, mégis csak kell valamit sütnöm!
A holnapi tízóraihoz készültek ezek, és a biztonság kedvéért már az uzsidobozokban várják sorsukat.
Diós és ananászos variációk készültek, szögletes forma híján kuglóf és őzgerinc formában.




Senki nem panaszkodott!
Csak a varrógépem!

2 megjegyzés:

Hencsilli írta...

A diós-ananászos sütik nagyon jól néznek ki,biztos finom is ! ::))

Györgyi írta...

Bizony, nagyon finom volt!
Talán ez az oka, hogy mindig minden olyan gyorsan elfogy! :)