2010. március 2., kedd

Végre magamnak varrtam!



Befejeztem jó néhány dolgot amik már nyomasztottak és így nyugodt szívvel neki állhattam a Varrószakkörös táskának.
Abile kézi applikációját olvasva elhatároztam, hogy végre varrok egy Kalapos Zsuzsit.
Soha nem készítettem még, így kutakodással kezdtem és nagyon sokféle mintát találtam.
Közben a történetével is ismerkedtem, (nagyon jó kis összefoglalót olvashattok Maminkánál)!
A kézi applikálás is új volt számomra, de a leírás sokat segített.
De nem is én lennék, ha nem nehezítettem volna meg magamnak a dolgot!
Varrtatok már "láthatatlan" cérnával? Én kipróbáltam! Csak erős idegzetűeknek ajánlom!
Egy nagyon vékony damil szerű cérnát képzeljetek el, amit még a tűbe befűzni is komoly kihívást jelentet nemhogy varrni vele! De ha egyszer a fejembe vettem…
De nem ez volt az egyetlen akadály a "pályán"!
Mit nekem jó tanács, csak azért is nyúlós anyagot választottam a táskához! Az applikációt külső zsebként képzeltem el, de bekellett látnom nem lesz olyan a végeredmény, amit bevállalnék.
Így nézett ki:

Ráncos volt minden irányból, képtelenség volt pontosan illeszteni! :(
Félretettem és aludtam rá egyet.
Jött is a megvilágosodás reggelre, szépen levettem Zsuzsit a nyúlós anyagról és kerestem egy kedves karton anyagot ami már nem rakoncátlankodott.



Persze a béléssel és a mágneszárral is volt afférom, de sok- sok bontással és újra varrással felülkerekedtem a problémákon...

..belső zsebe..



Így végre nekem is van olyan táskám amivel parádézhatok

8 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon szépen köszönöm a varrós blogon tett felajánlást. Itt kérlek meg, hogy ha nem okoz gondot, akkor légyszi, küldd át Nekem a talált mintákat. Ha lesz esetleg olyan, amit ezeken kivül találtam, akkor szívesen megosztom Veled én is. Persze, csak akkor, ha vannak még terveid "Zsuzsival". :)

krisztihorvath kukac gmail pont com

Köszi!

gromine írta...

Nagyon szép lett a táska és az applikálás is.
Én még nem mertem hozzáfogni az applikáláshoz, mert egy kicsit bonyolultnak tűnik mint kezdő varrósnak.

Rita írta...

Kedves Györgyi! Nagyon szépet alkottál, na de töled nem is vártam mást a gyönyörü varros mappa után :-))) Megtennéd hogy felteszel a közös blogra egy-két Zsuzsit a lányoknak? Nagyon tetszik mindenkinek, biztos sokan örülnének neki ha el tudnák ök is késziteni!!!!!

Györgyi írta...

Rita-Szívesen felteszem, van egy pár!
Igaz Kriszti? ;)
Gromini-leírom a tapasztaltaimat, meglátod nem is olyan bonyolult!

Névtelen írta...

Kedves Györgyi! Gyönyörű a táska. Szeretnék érdeklődni, hogy ezt a gyönyörű kartona anyagot viszont hol találtad. Nagyon tetszik, pont ilyet keresek. Előre is köszönöm.

Névtelen írta...

kartona anyag helyett természetesen karton :)

Györgyi írta...

Szia! A sötétkék tulipánosra gondolsz? Azt az anyagot több mint két éve vettem, úgy emlékszem a Meseboltban (Üllői út 16/b).
Nagyon jó ára volt, de nem való táskának.
Igaz nagyon sokat hordom, de már a harmadik mosás után látszott, hogy kopik. :(

Névtelen írta...

Szia!
Köszönöm, én igazából népviselethez szeretném és igen, arra gondoltam... tehát úgy méteresen kellene belőle, vagy ilyesmi anyagból. Megfogom majd ott nézni, mert nagyon szép. Köszönöm szépen!