2011. szeptember 8., csütörtök

Csersznyevirág szülinapi ajándéka

Rita szülinapi játékában a kék listán Veronika volt az első ünnepelt.
Ezt a dobozt készítettem neki, mivel gyöngyös úgy gondoltam az apró kellékekhez tudja majd használni.

Azt írta magáról szereti az angyalos dolgokat. Ezt a szalvétát ezért választottam, annyira megtetszett, csak később rájöttem ez inkább tündér mint angyal. :(



Szereti az ásványokat, kabosonokat ezért felkerestem egy gyöngyös boltot.

Ott voltam csak igazán elveszve, azt sem tudtam mit keresek!

Végül az eladó segített, azt mondta ez egy: light colorado topaz kaboson ami népszerű az ékszerkészítők körében. Mivel a topáz Veronika kedves színei közt szerepel így remélem tetszeni fog neki.

Sajnos a képeslapot nem fotóztam le, bár nem is túl fotogén, ugyanis embossing (papírdomborítás) technikával készült.

1 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon szép lett!!!