2012. március 19., hétfő

Gyűjteményes quilt





Ez a szép hosszú hétvége kiválóan alkalmas volt a varrós terveim megvalósítására.
Mónika játékában három blokkal is elmaradtam, jobban mondva szándékosan erre a hétvégére halasztottam őket.
Íránytű:
Ami a legjobban izgatta a fantáziámat az a papírra varrt iránytű (angolul: Mariner's Compass)  minta. Maga a papírra varrás nem volt ismeretlen, de ez a minta azért kihívást jelentet. Mint mindig most is sokat rakosgattam az anyagokat. Ez a blokk valahogy kiabált, hogy ne a szokásos őszi színeket használjam.
Ilyen lett:

Crazy:
Bármily meglepő, de ezt a blokkot még soha nem varrtam. Azt gondoltam ez végtelenül egyszerű lesz, majd elhasználok jó sok apró fecnit hozzá. Hát nem! Inkább sikerült gyarapítanom őket. Sőt tulajdonképpen ufót gyártottam mert a gyűjteményesembe nem illik bele, (nekem nem tetszik!). Tehát a további sorsa egyenlőre ismeretlen.

Repülő vadludak:
Ezt a mintát már használtam, de most lett igazán világos számomra, hogy szépen megvarrni nem is olyan egyszerű. Valószínűleg később papírra varrással is megpróbálom, úgy biztosan szebb és pontosabb végeredményt kapok. Egyenlőre ilyen lett:



A három együtt

A 3D-s szélforgót pedig újra varrtam. 
Ha így haladok a végén két gyűjteményesre való blokkom is lesz. De ki akarná elrontott blokkokból megvarrni!?
Ilyen volt:
Ilyen lett:
Nos, látszik a különbség?
  











3 megjegyzés:

Luca írta...

Szia Gyöngyi!
Szépeket varrtál. Az iránytűd szuper lett. A Crazy talán azért nem tetdzik neked, mert alul a sok fehérrel kilóg a sorból. Ha oda is az őszi szineidet varrtad volna, tuti akkor tetszene. és akkor belepasszolna a gyüjteményesedbe. Legalább is szerintem.
Nekem a ludakat még be kell fognom....

Hopi-Patch írta...

Györgyi drága!
Szerintem azokkal a vadlibákkal nincs semmi gond!
Sőt a többivel sem!
Egyébként a crazyvel én is ugyanígy jártam, megvarrtam, és eldugtam, újra varrtam, megint eldugtam (sok párnánk lesz, azt hiszem!), most még várok egy kicsit!
Szerintem szuper jó kis gyűjteményese(i)d lesz(nek).
Csak így tovább!
:D

Györgyi írta...

Kedves Mónika!
Más is kérdezte már, hogy mi bajom a vadlibákkal. :) Csak annyi, hogy a gyorsvarrással készült 12 db-ból csak ez a hat volt viszonylag azonos méretű. Én pedig egy nagyobb csapatot szeretnék röptetni a gyűjteményesemen. :)