2012. szeptember 10., hétfő

Ajtókitámasztó...

..házikó!


Régóta szemezek egy ilyen ajtókitámasztóval, most végre úgy alakult, hogy feltétlenül meg kellett varrnom! :)
Az iskolában nagyon fülledt, meleg a tantermünk, a kinyitott ajtót pedig a huzat rendszeresen bevágja.
Persze felmerülhet a kérdés miért nem lehet egyszerűbben kitámasztani. Ki lehet. De talán nem egy téglával ahogy a drága férjecském javasolta! :))))
A hétvégén így aztán kellő indokot találtam, hogy előhalásszam a varrógépet, textilekkel borítsam be a lakást és hosszas tervezés, szabás, varrás után éjjel 1-kor elkészüljön a nagy mű. Persze a tervezésből a gyermekeim is kivették a részüket (lásd postaláda, függöny..)
  



Nekem ez a csíkos tető a kedvencem.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy tetszik majd a gyerkőcöknek a suliban!
:)


10 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Szuper lett ez a házikó!

Névtelen írta...

SZERINTEM CSODÁS LETT ÉS HASZNOS.NAGYON ÜGYES VAGY! cicamama

Györgyi írta...

Köszönöm nektek!
A legjobb érzés az volt amikor a gyerekek más osztályba járóknak büszkén mutogatták és mondták, hogy ezt az ő tanító nénijük készítette nekik. :))))

Névtelen írta...

Én nem egy vacak téglát javasoltam!
Térkövet :-)

pillimolli írta...

Ez nagyon szép lett!!! én biztosan örülnék neki::))

Monika írta...

Csodás lett!!!!!Én is régóta tervezek valamilyet.

Nils Holgersonné írta...

Jajj, de szép! És végülis tégla van benne?

(nagyon nevettem Névtelen megjegyzésén, miszerint térkőről volt szó.. :) találgathatok hármat, ki írta? :))

Györgyi írta...

N.H.-Csak egy zacskó homok, az azért mégsem annyira veszélyes.
És igen - Ő - a "térköves"! :)))

Marica írta...

Nagyon szép lett a házikó,biztos nagy sikere volt!
Szeretnélek megajándékozni egy díjjal!Remélem elfogadod,kérlek látogass el hozzám!

pillimolli írta...

Kedves GYörgyi!

Nagyon szépeket készítesz minden féle téren...szeretnélek egy díjjal megajándékozni és remélem még többel ellátogatnak majd hozzád::))