2012. május 7., hétfő

Lassan, de én is haladok...


Idáig jutottam ezzel a kis hímzéssel. A ballagások, névnap, anyáknapja dömping után az éjjel sikerült az utolsó harmadát is kihímeznem. Láttam sok helyen, hogy a profik már készre varrták, én annak is örülök, hogy a határidőre ez az első rész elkészült. Azt nem tudom, hogy mire hímeztem, kb. 10 éve vettem ezt a kongrét amikor még azt hittem nekem a hímzés is menni fog. Azóta pihent a fonal társaságában. Nem is gondoltam, hogy létezik ilyen probléma, de kissé torzult a minta, mint megtudtam a vászon egyenetlen szövése az oka! Hiába, ezen a területen még nagyon sok tanulni valóm van!


V.19.
Itt tartok:


Most már csak azt kell kitalálnom, mit is díszítsen!

6 megjegyzés:

krealady írta...

Nehogy elvegye a kedvedet a kongré a hímzéstől! Ahol nem olyan durva, ott elmegy ez a kis csúszás - bár tény, hogy amikor kezdtem, ezt én se tudtam, és biscornut szerettem volna készíteni, ahol fontos, hogy minden oldal egyforma legyen. Jól pofára estem. Azóta félre vannak rakva a kongrék nekem is, hátha valamire jók lesznek valamikor:) Kíváncsian várom a hímzésed folytatását! :)

Györgyi írta...

Az biztos, hogy nem adom fel, ma már kitartóbb vagyok mint anno. :)
Lekinél láttam a kész hímzést, az a befejezés nagyon tetszett, de arról valószínűleg le kell tennem! :(

Névtelen írta...

Szép lesz! Sajnos a torzulás nem csak a kongrénál, hanem más hímzővászonnál is előforduhat :(
Ha biscornu nem is lesz belőle, párnácskának vagy bármi másnak, aminek nem kell hajszálpontosan négyzet alakúnak lennie remek lesz úgy is.

Leki-Rita írta...

A kongré "hibáját" is lehet előnnyé alakítani, pl. a minta kellé hajtva és papírzsepi tartónak megvarrva, már nem is látszik :)
Nagyon szép színt választottál! Én is kíváncsian várom a folytatást :)

Luca írta...

Györgyi nagyon szép lett a himzésed. A kongrékról fogalmam sincs nekem se. Vettem ősszel valami nagyon szupert, mert hanyatt vágtam magam amikor fizetni kellett, de még nem próbáltam ki.
Isten éltessen sokáig, névnapos alkalmából utólag ! :)

Györgyi írta...

Lányok!
Nagyon köszönöm a tanácsokat, (rám fér), és a köszöntést is! :)